Marketing
Nieuwsbrieven, websites, evenementen, social media, advertenties, noem het maar op: het marketingteam regelt het van A tot Z. Leads komen van verschillende bronnen en worden doorgezet naar het sales team.
Onder leiding van Jan en Eddy zetten wij ons elke dag in om onze klanten digitaal te transformeren. Dat doen we met een team van specialisten zoals cyber security consultants, ERP support medewerkers en accountmanagers.
Want, laten we eerlijk zijn, een bedrijf kan niet meer zonder goede ICT. Waar sla je je bedrijfsdata op? Wat als je geen veilige omgeving hebt en je wordt slachtoffer van cybercriminelen? Hoe kun je orders bevestigen zonder internetverbinding?
ICT inzetten om onze klanten een stap, of liever vele stappen, verder te helpen is wat we het allerliefste doen. We denken mee met hun bedrijfsdoelen, helpen bedrijfsprocessen te automatiseren en nemen hun medewerkers bij de hand om software beter te gebruiken.
Dat is wat we doen.
Op 16-jarige leeftijd startte Leon als manusje van alles en had hij het vooral druk met de logistiek binnen WSB. Ondertussen heeft hij al diverse titels op zijn naam: Magazijnmedewerker, Logistiek medewerker, Inkoop- en Verkoop binnendienst, Sales binnendienst en nu Accountmanager.
Wat een accountmanager doet? Leon is hét aanspreekpunt voor veel klanten. Samen met de consultants stelt hij plannen op om onze klanten het maximale uit hun organisatie te halen en hoe ICT daarbij kan helpen. Onderwerpen als security, optimalisatie, cloud en adoptie komen dus regelmatig aan bod. Uiteraard is klanttevredenheid ontzettend belangrijk en daar zet hij zich elke dag voor in.
In de afgelopen jaren is de groei van het bedrijf de grootste verandering geweest. Al is één ding nooit veranderd volgens Leon: de cultuur. Het is nog steeds een informele, platte organisatie met flauwe kantoorhumor en een sterk teamgevoel. “De doorgroeimogelijkheden en de sfeer binnen de organisatie zijn de reden dat ik hier nog elke dag graag werk en voorlopig niet weg ga”.
We ondernemen niet alleen maar serieuze zaken. Met zijn ruim 13 jarig dienstverband heeft Leon ook heel wat teamuitjes meegemaakt. Gelukkig zijn die vastgelegd. ‘Legendarisch’, volgens Leon. Wij kennen de (sterke) verhalen al, maar mocht je nou ook nieuwsgierig zijn. We hebben nog een plaatsje vrij op de sales-afdeling. Praten we je helemaal bij over wat we hier allemaal doen.
Onder deze vlag ontwikkelen we apps voor Microsoft Dynamics 365 Business Central gebruikers. Van Hardinxveld, naar Europa, naar wereldwijd. Ondertussen maken ruim 400 bedrijven gebruik van de apps die onze eigen product owners zoals Rob, Stefan en Ramon ontwikkelen.
Wat begon met 1 app, is ondertussen uitgegroeid naar 17 apps in de Microsoft AppSource. Onze meest populaire app is ‘Document Creator’. Maar onze meest populaire give-away op beurzen als TechDays of Directions zijn toch wel de paarse Nike Jordans.
Elke twee jaar vertrekken we met het hele bedrijf (inclusief aanhang) naar een mooie stad in Europa. Een weekendje weg om elkaar eens buiten het werk om te spreken, even te ontspannen, wat cultuur te snuiven en vooral een gezellige tijd te hebben. Zo hebben we de steden Madrid, Lissabon en Dublin al kunnen afvinken. En zijn we zelfs een keer sportief naar Winterberg geweest.
Uiteraard hebben we hier beeldmateriaal van. Bekijk vooral onze laatste aftermovie van de reis naar Dublin in september 2022, om een goed beeld te krijgen hoe het er bij ons aan toe gaat. Ga je volgend jaar mee?
Nieuwsbrieven, websites, evenementen, social media, advertenties, noem het maar op: het marketingteam regelt het van A tot Z. Leads komen van verschillende bronnen en worden doorgezet naar het sales team.
De new business consultants volgen de leads op. Als een prospect klant wordt, komt deze onder een accountmanager en/of de customer success manager te staan. Inside sales medewerkers zorgen dat het offerte tot orderproces soepel en foutloos verloopt.
Onze projectleiders begeleiden (nieuwe) klanten in de overstap naar een nieuwe omgeving. Business Central of een verhuizing naar de cloud: de consultants weten er alles van en zorgen ervoor dat alles technisch piekfijn in orde is.
Bij ERP projecten komt het regelmatig voor dat er maatwerk nodig is om de Business Central omgeving passend te maken voor een klant. De developers hebben vast maatwerk omgetoverd tot apps die we uitbrengen met ons dochtermerk Apportunix.
De beheerders en support medewerkers zorgen er elke dag voor dat onze klanten zo goed mogelijk kunnen werken in hun IT omgeving. Na live-gang zijn zij het nummer 1 aanspreekpunt voor onze klanten.